Friday, February 25, 2011

Terpaksa naik moto redah 3 negeri hari ni....


*terpaksa bergerak awal2 pagi hari ni*


Salam..
saja nak update belog keh3..
adoi hari kena redah tiga negeri atas sebab tertentu....@_@
boleh tahan penat la jugak ditambah lagi
kalau naik moto wave yg kuat gegaq tu haha gatal bontot!
haha negeri pertama p.pinang...
sebab apa p.p sebb aku ambik lesen kreta kat sana hehe...

Negeri kedua Kedah..
yang ni memang penting sebab dijemput sbgai salah seorang penerima hadiah~~
(x pi rugi la haha)

*bebarapa gambar yg sempat diambil*
Lepas tu kembali ke kampung halaman ku iaitu PERAK
(keh3..)


*hanya berbekalkan beberapa bijik Dorayaki*
(ini kes gila!)
makan dorayaki kebetulan aku berbaji biru adeh doraemon!

*kedai di sepanjang perjalanan yang aku beli buat bekalan*

kaki dan bontot pun dah penat so aku nak tido hahah
penat ni pinggang sakit kalau ada bini kan bagus
boleh urut~~~
(erk!)

*SEKIAN*

2 ulasan:

Woofer Storm said...

bini dtg nak urut la ni bro..hehee
nak gi kedah la..heee

follow sni balik,cool je^^

D i n said...

hahah ada2 ja hang ni keh3... ;D

dah folow dah ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget