Sunday, February 20, 2011

Masihkah Kau Ingat.........?



"Wake Up! Hikari no Oorora Mi ni Matoi Kimi wa tatakau hito ni nare Hinutsuku koto o Osoretara Chikyu wa Ako no te ni shizu Wake Up The Hero Moeagare Ikari to Yami no Ateshinai Battle Wake Up The Hero Taiyo yo Ai ni Yuuki o Akaetekure Kamen Rider Kuroi body Kamen Rider Maaka na Me Kamen Rider Black RX"




"bdak A:we hang taw x semalam kamen rider tu lawan ketua org jahat...!kuat wo"
"Aku:ha memang dia pakai pedang biru dia kan?terer gila""bla..bla...bla.."

kira macam tu la idalog aku masa aku zaman kanak2 ribena...
aku rindu zaman kanak2 ribena aku dan aku rinduinya..kalaulah ada mesin masa =_='

zaman kecik aku 90'an hahah mmg best thun tu..
masa tu ...iphone...mahupun telefon bimbit pun belum maju dan moden lagi XD..
mmg masa tu kalau igt mmg boleh senaraikan revolusi terhdp tlfon yg telah berlaku XD

back to poit..budak2 zaman moden ni mmg rugi la x de dpt tgk hero no.4 aku ni..hehe
wah nostalgia la!..!!!!
(haha hero kesatria bajak hitam A.K.A black rx)

terkenang zaman kanak2 aku... =)
rindu ko Din kecik =)







info kamen rider..klick!

3 ulasan:

Anonymous said...

sory ade tulisan terhiglght wana hitam XD

Unknown said...

waahhh.. suria baja hitam laaa.. huhu

Anonymous said...

@fuuyooh

baja kompos wahahah baja ke bajak? dah lupa heh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Page Rank

FOLLOW ME ?

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget