Friday, February 25, 2011

Eh...budak2 gaduh la hahha.....




Salam...
ok straight to the point kah3
kalau dulu2 skolah rendah gaduh ejek2 biase je sekarang aku
tengok budak2 kecik gaduh sambil mengunakan ayat yang moden
dengan selambernya...hahah ayat apa?
ayat yang tuuuuutt tu la hahah....

Dengan secara tiba2nya aku berfikir..
secara monolog dalaman.."eh mana budak2 jagun ni blajar bahasa tu?"
bisik Din sorang2..hahah


Dan budak2 tu pun berlari sambil dikejar suara aku yang memaki hamun
kerana kacau aku tidor mwahahahah...

sapa yang mengajar bdak2 ni..adoi
sah ikut pengaruh crita..pastu org2 macam kita ni la hahah yang slalu melemparkan
kata moden itu wahawh..

kan bdak2 dah trikut ermm

lepas ni kalau bercakap dgn budak2 jagung ni
kene cakap elok2 la dari awal
sebab kalau dia dah trikut ayat moden tu pasti lebih moden dari kita ades!~

SEKIAN
*Entry yang mungkin korag susah paham sebab aku baru bngun tidur *mamai*
*ayat tungang langang*

*Sumber En.Google*

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget