Wednesday, February 23, 2011

Eh ko ni pelik la (bahagian 3)


"Tunjuk Ajaq Ku Sifu!"
yeah kita terjah....

wah lepas N3 EKNPL(Bhgn 1)
dan EKNPL (Bhgn 2)

skrg ni N3 EKNPL bhgn 3
yes Mentor ni aku suka tengok waktu audition je sbb bnyk lawak...
masa aku tengok pulak banyak yg tak dak bakat..
(bukan nk kate aku ada bakat a)

adoi pelik la ko ni..
macam mane ko bleh detect yang diri tu ada bakat...
adoi pastu malukan diri kat negara malaysia pulak

tak terlepas jugak yang mntk simpati tidur kat kaki 5 la
apa la sapa suruh ko dtg ni adoi tapi
tak pa anda berjaya hiburkan diri saya..

nih nak habaq mai bukan jadi artis ja bleh terkenai..
(tu target sebanar ssetengah calon ujibkt mentor keh3)
kita kalau sapu sampah kat tepi jalan pun boleh terkenal tau tak?
janji mau ada budi bahasa...mau ramah baru org suka cmtu keh3...

OK
SEKIAN
*Entry yang bosan*
Sumber En.Google

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget