Sunday, February 20, 2011

Sekadar Berkongsi Degupan jantung...heh


Assalammualaikum para blogger..
hari ni hanya nak kongsikan satu benda..
benda ni tak lah mengejutkan anda...(<
KLIK SINI

ha benda ni sama ja mcm nuffnag heh
ha tunggu apa lagi daftar la =)

untuk daftar klik saja iklan HeartBeat kat tepi-tepi ni..
bukan ambil kesempatan memang kt situ web dia haha..
(Daftar di bawah saya? heh)


Ok tak payah tulis panjang ambik tutorial ni:(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)
(8)
(9)
(10)
(11.habis selesai =))

ikut je step tu senang je macam hangpa selalu buat..
nak letak ads dia pun sama ja heh(bahasa utara pulak dah aih heh)
maklumat lanjut klik

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget