Wednesday, February 23, 2011

Program realiti tv saya sendiri - Ady Budika Contest


klik sini utk join

Hari ni aku BlogWalking dan aku nampak kontes
kebetulan aku pun tak buat apa2 ni jadi aku join sebab menarik hehe
tanpa beleter meh kita tengok rancangan realiti tv apa yang aku nak buat kalau ada peluang =)


uhuk-uhuk..ermm
Aku kalau ada peluang aku nak buat realiti tv show yang bertajuk

"Can You Solve It?"
haha rancangan ni tentang siapa2 yang nak menjadi penyiasat yang terkenal dan hebat
semua calon dipilih melalui ujibakat =)
banyak helah dan kes yang perlu diselesaikan oleh calon peserta..
sehingga lah akhir
pemenag dapat menjadi pegawai penyiasat polis =)
pemanang dipilih melalui cara dan keberkesanan calon itu sendiri ^^

Kalau ada peluang aku nak target TV3 utk siarkan rncangan ni =)

nak tarik penonton? sebab tu aku pilih TV3 sebab ramai org tengok hehe
(oh satu lagi undi2 SMS tarak ha hahaaha!)

SEKIAN

tuan punya kontes


2 ulasan:

Unknown said...

ramai betul orang join kontest hari ni..
erm...:p

Anonymous said...

heh nak buat mcm mana selain pluang dpt hadiah bleh promote blog keh3~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Page Rank

FOLLOW ME ?

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget