Wednesday, February 23, 2011

Ah..Saya Ditipu Penjual yang keparat......

Assalammualaikum kepada yang beragama islam
dan Hi kepada yang bukan..

walaupun entry kali ni korg hanya pandang sebelah mata..
dan ada jugak yang tak pandang langsung hehe =)

tapi saja ja aku nak kongsi-kongsi info yang dah lama ni heh
kan sharing is caring wahaha...

"Sebagai pengguna anda patut tahu"

Ok..bila korg beli telepon,brg make up,repair rumah dan macam2 lagi
tiba2 korg rasa tak puas hati
yalah mungkin brg tu rosak pastu jual kat korg beratus2
(wa kalau macam ni aku boleh jadi teenage mutant ninja turtle wo!)

tapi bila dah jadi camtu tak tau nk buat benda yang sepatutnya korg buat sebagai pengguna
yang kerap aku tengok..
angkat satu kampung serang kedai..atou org yg tipu tu..
pastu masuk lokap puas~keh3

oh sebenarnya..utk kes2 yang tidak melebihi 25,000
kes ni boleh dibawa ke TTPM

apa TTPM?
Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia
sekarang ni TTPM lebih maju
ada tengok iklan TTPM kat TV tak? heh

lepas ni report kat sini kes pasti cerah pluang nk mng kes tu keh3
kan bagus ikut cara undang2 ni =)


haha tggu apa lagi encik TTPM la kasi report

SEKIAN
sekadar berkongsi

*maklumat lanjut klik*

SINI

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget