Tuesday, March 1, 2011

Tarikh Keputusan SPM 10'?

Salam...
selama berbulan-bulan tarikh keputusan SPM 10'
menjadi isu misteri...

pihak HaruBiru Studio telah melakukan lawatan online..
untuk mencari jawapan kepada misteri ini..
(takut tgg keputusan la! adoi haha)

selepas ura-ura mengatakan result akn dikeluarkan pada 14,28..dan bla..bla...bla.. march
smakin ramai yang menjadi HaruBiru..
maka pihak HaruBiru Studio telah mendapat maklumat ini
daripada PPD Kerian setelah laman web KPM susah nk cari maklumat..

.
.
.
.
.
.
.
.
*kilk gambar utk lebih besar*

ayat tu aku tak berapa paham ok selesai

Eh tgk bagunan baru tu depan rumah aku tu lintas jalan je sampai tapi
baru hari ni aku tau dah siap
hahaha
(depan rumah pun aku tak tau apa yang berlaku keh3)

*SEKIAN*

2 ulasan:

diana said...

senarai peserta PLKN ada keluar tak??
entah bila adik akak ni nak pi PLKN entah..
nyampah dah tengok muka dia kat umah..
hahahah

D i n said...

haha kak Diana pegi chek kat web PLKN la mcm tu tlis no i/c dia keh3 nt kluar je maklumat.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget