Monday, February 28, 2011

Para komentar (id) yang HaruBiru...

Salam...
8.15 malam terasa bosan pulak..
sementara bosan gatal2 tangan try search blog pasal ketenteraan..
heh....
pastu jumpa blog ketenteraan indonesia..
bagus jugak analisis dia ;D
(tapi aku still minat dgn penulisan militarymalaysia hehe)

beberapa gambar yang sempat diambil semasa melakukan lawatan =)
.
.
.
.*boleh tahan...*


tapi yang aku pelik.....=_=
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.tak dak langsung komen pasal ketenteraan..
kot2 ade la komentar pasal ape2 yg menarik ke

Balik2 perang/benci sama malaysia adoi...
(minda masih di belakang jamban para2 komentar nih)

*Quantity is not the most important,The most important is the Quality*

P/S:sory english berterabur...=_=

*SEKIAN*

4 ulasan:

diana said...

akak ada baca benda tu dulu..
tapi kat fb..
konon2 negara depa hebat la ada semua tu..
padahal depa tau lawan maki je..

nelly said...

La .. macam itu pun ada ke ?
tak patut ~

D i n said...

@diana:konon je..heh jgn percaya sgt bukan kuantiti yang penting dalam perang ni kualiti yang penting ^^

D i n said...

nelly:ada...dan mmg tak patut =) kan bagus yang nak perang tu ahntar gi perang ngn israel..jgn perang sama islam...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget