Monday, February 28, 2011

Bahasa Tamadun yang hilang ditemui....

Salam..
kali ini HaruBiru Studio ingin merungkai satu misteri
bahasa tamadun yang hilang...

setelah kajian yang dilakukan oleh HaruBiru Studio
perkataan-perkataan ini bukan lah tulisan..
piktograf,ideogram,hieroglif,hieriatik,demotik dan bukan juga cuneiform..

tulisan ini terus menjadi misteri sehingga ke hari ini..
Setelah dilakukan ujian radiokarbon terhadap tulisan ini di makmal utama
HaruBiru Studio...tulisan ini didapati telah wujud sama zaman dengan tulisan
tamadun eWWW..


*beberapa gambar di tempat tulisan di temui*
(sila klik gambar utk lebih besar)

dipercayai tulisan diatas ditujukan kepada tamadun lain..

hasil penelitian didapati seorang maharaja tamadun lain marah kerana
kurang paham dengan tulisan yang dibacanya...

ahahah sebenarnya aku pun guna juga "shortform" ni
tapi tak la sampai buat orang tak paham
(ala kadar gitu)

Hasil kajian para saintis di makmal HaruBiru Studio
mendapati beberapa penambahan tulisan baru telah dikenal pasti..

iaitu

!=i
@=a
macam-macam lagi yang masih di dalam peringkat kajian

kata Dr.professor Barato el-magnifikan

"Banyak lagi penemuan yang bakal kita ketahui selepas
kajian di makmal kami selesai"*gambar Dr.professor Barato el-magnifikan*

*SEKIAN*
Sumber gambar:Google dan Facebook sendiri

*REKAAN SEMATA-MATA TIDAK KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP ATAUPUN
YANG TELAH PERGI*


10 ulasan:

SyuhAdah SauraAsuna said...

memnag tak rugi.....
huhu,memnag banyak bhse2 pelik...
dengan spelah agaknye din borak ru..?
apsal tutup..?

pha is said...

owh... bahasa zaman pra-sejarah la ni... patut la kadang2 aq pon tak paham... hehehe

anyway, salam ziarah... hehee

D i n said...

Syuhadah: identity depa kena dirahsiakan...hehehe

D i n said...

pha is:ermm..boleh dikatakan macam tu la....kajian masih terus dijalankan..

hMn :) said...

hahaha :))
btol tuu ..
saye sOKONG !
geram kan ble bace dorg komen LEBIXX2 ..
ehe ~

D i n said...

syex pOoN pexnix bleWw baceW cOm3nT mcUm Tu...

adoi.....ahhaha tak mau jadi camni ^_^

adamzico said...

temerimimama kamasimih.. erk! Bahasa baru lagi nie.. larrrrik!

D i n said...

hahah bahasa tamadun baru ke ni..hahha terjah~~~

hMn :) said...

haha :DD
saye pling BENCIXXxx bile bace over shortform ni ..

SUSAXX nax faham lewww ..
hahaha ...

tape2 ,, awk jgan jd try2 jd camtu sudah LEWW ~~ hahaha

D i n said...

tak sesuai kita namakan shortform..

yang tu sebenarnya super upgrade...^^keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget