Sunday, February 27, 2011

RM2 ni makin sikit ke makin banyak......



Salam...dan selamat sejahtera..
dah bertahun2 aku cari duit cmni kt kedai..
tapi payah nak dapat...
kalau dapat pun kadang2...

BNM dah hentikan ke pengeluaran duit ni?
kalau betoi dah berenti bleh la aku ambik satu buat koleksi..
mana tau benda2 yang dah stop pengeluaran ni..
bukan bleh dapat dah...

aku cakap pasal ni sebab aku suka
kumpul benda2 antik ni
(kalau boleh plastik kropok yang dah x dak pun aku nak simpan)




*mesin type ni pun aku ada simpan*

Penutup:Hobi macam ni lagi baguih dari merempit dan lain2...

P/S:simpan la brg2 yang dah stop pengeluaran mana tau nanti
ada org nak beli ke ape kan?kena harga juta2 ditawar mau tak sawan albino?

*SEKIAN*
Sumb.En.Google

2 ulasan:

nelly said...

Kumpul barang2 lama memang best ..
Tak semua orang mahu kumpul kan ?
hehe

nelly ada duit tu dulu , konon nak simpan ..sampai beli cendol suruh kawan bayar dulu ..hahaha ...
selamat gak ..last2 dalam situasi lain..terpaksa gak pakai ..terdesak .

D i n said...

haha last2 kna pkai jugak sama la~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget