Tuesday, April 19, 2011

[MODEN] : Jamban Pun Ada Skrin Sentuh.....


. . .




Assalamualaikum....

Macam-macam sekarang nih nk "melabur"
pun kena moden siap ada skrin sentuh lagi...
jamban ni kalau ikut duit malaysia RM 19K

hoho memang membazir habis la..
"melabur"pun nk kena mcm tu
tapi apa boleh buat kehendak manusia bahaaha
barulah FUTURERISTIK...........(betol ke aku eja?)

bagi pengemar gadjet adakah jamban ni salah satu
koleksi wajib anda? hahaha anda jawab..

apa yang penting ikut selesa bontot kita la..
kalau ikut teknologo rumah aku masih mengunakan
teknologi manual / RETRO
baru cool yer tak?

Ok apa komen anda tentang jamban moden ni?


(hanya berminat pada Skrin Sentuh tu je =_=")

Sumber : Kosmo Online

P / S : sila abaikan sebarang kesalah ejaan B.I

10 ulasan:

noonaQQ said...

jamban ape ni,din? mmg ade kelas btul la kn? hehehehe

princess_eryna said...

class gilerr!!!

fuuyooh said...

canggih btul lah.. kalau la kat umah aku ade jamban macam tu.. kan bagus.. har har har
Misi yang belum tamat

D i n said...

noonaQQ : jamban utk golongan elit mubgkin :D

D i n said...

Princess_eryna : class gitu macam air ribena kan ? :D

D i n said...

fuyooh : kalau aku ade jamban camtu setengah hari aku habiskan masa aku kat jamban tu...nak2 pulak ada wifi wow!

nelly said...

Ini VVVVVIIIIPPPPPP punya ! hahaha

D i n said...

nelly : tan sri pun tak boleh duduk ni...

BuDaK PeGheLiH said...

wah..jamban ni utk org kaya yg xtau nk guna duit utk buat apa dah.. duit tlebih2.. kita nk masuk tndas awam pun seluk poket sna sni cari duit nk byar.. hakhak..

D i n said...

Budak Peghelih : hahaha kadang2 kita nak masuk tandas awam pun pikir 2,3 kali :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget