Thursday, November 15, 2012

Senarai Blogger Popular dan Bertuah .

DG,dingraphic,graphic,vektor,doodle,photoshop,tutorial

Assalamualaikum .Entry sebelum ni Din ada nyatakan yang 5 orang blogger bertuah + pantas + popular akan   mendapat vektor percuma dan direview . Rujuk entry INI

Jadi ini adalah beberapa bogger popular dan bertuah tersebut :
UPDATE
Buat masa sekarang ni masih ada 1 kekosongan masih sempat lagi . First come , first serve . Kepada yang nk divektorkan tu jangan risau vektor akan mula dibuat mulai petang ni :) mengikut turutan eh~~...

Owh lupa Format anda nk yg mcm mana ? PNG ? JPG :3 







19 ulasan:

Nurul Aini said...

waa..bestnya..nak juga boleh..cop satu tempat..hehe.

D i n said...

Aini : betol ni ? ok din tambah slot khas untuk aini :)

Jue Jaynee said...

bertuah sungguh ni

D i n said...

JUe : diorang yg betuah :3

Fendy said...

tahniah buat mereka...

cerita best said...


salam pakjoe bawa cerita gembira nie untuk blog nie msuk dlm top 5 komen http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2012/11/top-5-pengomen-tegar.html amboiii gembira nampak hahah

D i n said...

Fendy : ye tahniah :D

pakjoe : perghh top 5 ? :D

CekbOlat-bOlat said...

weww . jelly2 gitew .
nak jugak tapi segan . haha

Dikbi Kamaruddin said...

Nak format PNG.. thanks...#x sabar nak tgk hasilnyer...mestiiiiiii cunnnnnnnn....

D i n said...

cekbolat : haha :)

Bui Junaidi said...

TAHNIAH BUAT YG BERTUAH..^_^

D i n said...

bui : ^_^

Kertas Warna Merah said...

assalam, din. trimas ^^. format, ikut kau lah bro jpj ke, png ke, jgn 3gp dah :p

D i n said...

ikhmal malique : haha pandai ko buat aku gelak haha wosh 3gp x mau !!! haha :D

Nurul Aini said...

ehh..nama saya dah ada..terima kasih tuan guru. ^__^

D i n said...

Aini : haha apa yg tuan guru nya ~~haha

D i n said...

Dikbi : ok heh ^_^

Dayah Danisha said...

Wahh ! best tu XD

D i n said...

Dayah : haha :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget