Thursday, May 5, 2011

Wacana Pengenalan Bersama Bro Wacana


K L I K

Assalamualaikum...tanpa membebel panjang kita teruskan dengan aktiviti membebel kita ni ye?.Nama aku D i n kat blog pun kerap org pangil D i n tapi sebenarnya nama yg lebih gelemer adalah Udin =_= makcik2 pakcik pun sering memangil aku sebagai Udin.Blog aku pulak aku telah menamakan sebagai ! Din-HaruBiru-Studio ! pada asalnya nama blog ni adalah Din-MangaStudio-Class.Aku mula buat blog ni pada tahun 2010 dan aktif hanya pada tahun 2011.

Blog ni dibuat pada tahun 2010 tapi start 2011 baru aku start aktif dalam blog nih sebab tahun 2010 aku SPM.Pada mulanya blog ni dicipta utk membuat tutorial membuat komik dan jugak tips2 membuatkomik dan hanya mempunyai 1 follower menjelag tahun 2011.Secara tak sengaja terjumpa tips demi tips utk bloging dan mula daripada itu maka terbentuklah sebuah blog yang bernama ! Din-HaruBiru-Studio ! sekarang masih dalam proses memendekkan nama blog =_=.Oh,tak lupa jugak sebelum ada blog aku aktif kat Deviantart jadi dengan rasa bertangungjawab aku bagi LINK utk isteri pertama aku nih~

Okeh tu la serba sedikit pasal blog nih =_= tak lebih tak kurang.takut ada yang tertidur wahahahahaha *gurau skit* ="=



K L I K

P/S : sapa mau join klik je kat klik tu :D


16 ulasan:

. said...

:)

hee ~

giler komik !!

Anonymous said...

@nur athirah

tak gila sgt giler sikit2 je :D

mas saari said...

singgah dari blog PW
salam perkenalan!

nanibahaudin said...

dari blog bro wacana..
salam kenal.. ^^

solomolo said...

berblogwalking dr blog Bro Wacanaku...
selamat berblog...
senyum selalu ok [^_^]



http://solomolo.blogspot.com/

::Mastura Zakaria:: said...

singgah follow kat sini..

enjoy blogging..

Elyssa said...

singgah dari blog PW dan follow.

http://elleelyssa.blogspot.com/

L.a.n.u.n j.A.L.a.n.a.n said...

singgah n follow ^_^

Anonymous said...

@anismelon

insyallah nt saya join ;)

Anonymous said...

@mas saari

wassalam ^^

Anonymous said...

@nanibahaudin

salam perkenalan jugak :D

Anonymous said...

@en solo

^_^

Anonymous said...

@::Mastura Zakaria::

^_^

Anonymous said...

@Elle Elyssa

trimas :)

Anonymous said...

@L.a.n.u.n j.A.L.a.n.a.n

trimas ^_^.

Anonymous said...

@Srikandi Bonda

salam perkenalan jugak ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Page Rank

FOLLOW ME ?

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget