Wednesday, May 4, 2011

SERIUS GUA BENCI LU !

Assalamualaikum..

----
Dulu masa aku kecik-kecik aku suka makan gula-gula
bila dah besar gula-gula tu kurang la sikit..

Tapi sekarang budak2 pun suka K-POP,
ais pop dan macam2 lagi

sampai malaysia pun dah ada M-POPnya
nak jadi pejuang budaya POP-POP ka?

ades kenapa tak buat tarian zapin ke ape2 ke..
tak pun masuk la silat senang sikit nk lindungi diri tu

Al-maklumlah bila dah semua kat badan tu pendek2
akal jantan2 tak bermoral pun boleh jadi pendek = =
(What The Heck)

apa-apa pun POP-POP ni tak bagus la
masuk la tadarus al-quran ke kan?
tambah++lagi setengah tu islam lu biar betul
(guiness world rekod ke?)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

*SERIUS GUA BENCI LU GULA-GULA =_=*
ayat ganaz ni baca dgn nada mat moto~

8 ulasan:

beLLa said...

lg geli tgk group 'kpop' melayu laki tu. ewwww~

nelly said...

dua2 nelly benci ~

noonaQQ said...

btul tu din,noona pn dh xfhm dh ape yg remaja di malaysia nk.. bkn nyer nk pejuangkn agama islam,malah nk perkembangkan budaya asing plak. kot ye pn minat jgn la sampai berlebihan.. noona pn minat jgk korea tp s ume la. certain2 artis je.

kdg2 noona terfikir,btul ke dorg minat muzik?? ntah2 dorg minat pakaian seksi2 tu kot. ye la nk nmpk cntik kn? lau tak dicegah dri skg,lamat nyer lingkup la remaja islam skg ni.. binasa kot.

D i n said...

@beLLa
group laki pun ada pop-pop? astaga =_=

D i n said...

@nelly
sama la disini ==

D i n said...

@noonaQQ
ada betui jugak kata noona...minat k-pop ka? atau minat yang seksi pop-pop tu? ntah la... =,= mybe nak jadi comel ala2 korea..

hantu said...

haha..aku pon nyampah...

D i n said...

@hantu
hahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget