Monday, May 2, 2011

Tingkat 6 V.S Berhibernasi


Assalamualaikum..

---
adess tajuk macam ganas je~

masuk tingkat 6 atau berhibernasi lebih baik?
jika anda pilih berhibernasi selama setahun nih apa yang anda akn dapat
ialah tidur yang cukup...awet muda dan sebagainya..

tapi kalau masuk tingkat 6 ramai org cakap la jimat duit jimat masa
jgn cakap ambik tingkat 6 low standard
wahahaha tingkat 6 sama dengan diploma kot?
tapi kalau ambik diploma lagi lama dari tingkat 6 kan ? wahaha
so dengan senang hatinya tingkat 6 lagi cepat (betul ke?)

masing2 ada advantage tersendiri..
jadi lekas2 la keluarkan diri anda dari dilema..dan makanlah buah delima. (?)(?)

P/S : abaikan segala kesalahan ejaan al-maklumlah saya ni lepas darjah 5 je..time nak masuk darjah 6 jepun attack malaya..

nak cek layak ke tak tingkat 6

KLIK SINI




12 ulasan:

nur athirah said...

erk ? haha :D

f6 mmg jmat masa tp blaja die sush ah . untng tu mmg untung .

►AdamXis◄ said...

Assalam...Adam pun dari t6...amik fizik/kimia/Pengjian Am/Math/muet...mmg susah skit,tapi kalau score senang masuk Univ...gudluck2

Terbaru►100Penulis : Kalau saya seorang pengarah filem

Chegu Zubir said...

form 6 bnyk kne survive n xboleh memain...c.z pun dulu masuk f6 just 3-4 hari jew...pastu msuk IPG

jom join
Jom sertai Segmen Klik : "Segmen Pendapat Blogger-Blogwalking atau Isi Entry?"

noonaQQ said...

noona pn dlu msuk f6..amik math,bio,chem,PA n MUET.. mmg susah giler le..tp senang dpt msuk u tau..ape2 pn gud luck ye din..pilih tmpt yg din benar2 nk msuk.. nti bile dh msuk,jgn memain k..

noonaQQ said...

follower din dh byk..huhuhuhu..T_T.. cian noona kn?

Jijahh @ f.k said...

ok jer ... sama macam ambik pra U la kan ... yg penting tanya diri sendiri apa yg kita mahu .. sbb diri sendiri jugak yg kena berusaha ..

D i n said...

@nur athirah

wa mcm tu pulak :D

D i n said...

@►AdamXis◄

pergh mesti pandai nih hehe :)

D i n said...

@Chegu Zubir

3-4 hari tu yg takut jdi tu haha

D i n said...

@noonaQQ

ok noona :D

D i n said...

@noonaQQ

T_T noona buat din rasa bersalah pulak *sob..sob..

D i n said...

@Jijahh @ f.k

betol tu diri sendiri dulu kena ubah ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget