Saturday, April 2, 2011

TAHUN NI KO JADI KAYA...


Assalamualaikum...
haha tajuk macam best je thun ni ko jadi kaya..
ni suma gara2 kawan aku ikut sgt msj berantai kejadah tu = ="

isi msg berantai tu

"Thun ni kita akan mengalami 4tarikh yang jarang berlaku dalam setahun iaitu 1/1/11 ,1/11/11.....,11/1/11,..... 11/11/11 serta bukan itu saja cuba ambil 2 number tarikh dan tahun kita dilahirkan dan tambah dengan umur kita pada tahun ini,keputusannya ialah 111 buat semua orang! ini ialah tahun kekayaan! pada bulan oktober akn ada 5 kali hari isnin dan 5 kali hari sabtu,ini hanya akan terjadi skali stiap 823 tahun. Tahun sprti ini dikenali sbgai thn "begkekayaan" bermaksud jika kita menghantar sms ini kepada 8 org kawan-kawan kekayaan akan muncul pada hari ke-4 spt yang dinyatakan dalam fengshui cina."

Sah aku cakap kejadah la ko...
aku kenal ko apasal ko tengk fengshui plak..
hoho aku tengok klander biasa ja haha
(disamping klender islam)

satu je buat ko kawan haha jgn taksub..kang ko buat pembaziran..
sapa yang mencuri dicakap dia mlkukan amalan syaitan
tapi kalau membazir saudara syaitan kot? =="

P/S : Jangan taksub sgt dgn mesej berantai ni karut je
tapi kadang2 setengah tu baik isinya tapi cara tu kot salah..^^
(pandangan amatur saja)

P/S2 : jgn ckp aku tulis plak msj tu ha5 TOWCEI2

4 ulasan:

nelly said...

nak kaya gak !
hehehe

D i n said...

kaya roti bolh la ha5.

noonaQQ said...

hehehe..kaya2..noona pn tgh cri duit jgk ni,din..

D i n said...

noona : sama la ngn din ha3... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget