Saturday, April 2, 2011

JANGAN MAIN KORNER SESUKA HATI. . .

Assalamualaikum...semua :D
hari-hari cuti macam ni eloklah kita
keluar berjalan2 pergi mandi air terjun ka..
mandi larva gunung berapi pun best jugak....
haha takpa kita teruskan kepada laporan wartawan baru kita ^^

Assalamualaikum semua...
lain kali jgn pandu laju2 dekat selekoh ye kang takot bersepai tengah jalan..
first saya amat kesian dengan 2 org pnunggang ni
tu la atok dah cakap jgn laju..kan dah kena
masib tak parah..

(sekitar gambar ditempat kejadian)
(takda yang putus tangan dan kaki tapi jadi depan mata LIVE)


(tengok wartawan kita nek moto jek ha5 sian2)

OK kepada yang duduk di Parit Buntar jalan ni boleh tembus bukit 300.
Batu hampar dan bukit Panchor
kepada yang nak cari kerja boleh terus ke bukit panchor ye ^^
jalan ni sempit jgn main tibai ja...dari arah USM/taman pekaka

sekian laporan yang melugai skit ha5

P/S : HATI2 DI JALAN RAYA INGAT ORANG YNG TERSAYANG
TAK LARI GUNUNG DIKEJAR...JADILAH PEMNDU YANG BERHEMAT.
jom mendaki bukit tingkatkan stamina oyeah~!!!



2 ulasan:

nelly said...

kena jadi pemandu berhemah .hehehe

D i n said...

nelly : jgn bwk mcm F1 nanti badan kat depan nyawa kat atas susah klau camtu ^^ jadilah pemndu yg berhemah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget