Thursday, March 31, 2011

Predator datang melawat rumah aku...

Assalammualaikum...salam sejahtera..
Dem hari ni gila confius
BW ja mesti ada gambar ni....(haha termasuk aku :D)



sumber klik gambar SINI

errr...tambah konfius iklan internet yang otomatik kluar tu pun
tayang simbol ni = ="
(errr apakah?)

lagi tambah konfius TV9 pun masa aku layan TV sambil baring
pun ada iklan ni.....aku pun layan la tgk lambang tu = ="

APAKAH?

haha serius ada info bg tau aku ha?
P/S : pss aku betol2 tak tau benda apa tu = =

mimpi kot ha5 (aku masih nak tau tlg~)

6 ulasan:

Syuk Ry said...

aku pn x taw aper bnder 2.. :P

NaNaoSaKi said...

xtau jgk :p

Mr.Kerro said...

xslap aku tu gimik slah satu gimik tp xtau apa..kt tv surt kabar pon ada kuar.. tp yg ptg gmbr diatas tu adalah edit dia nye logo tu..haha

Anonymous said...

Syuk Ry : ha3 aku pun tak tao :P

NaNao SaKi : :P

Mr.Kerro : ha tu la...first tgk mcm edit :P...

fyy mokhtar said...

wakkakaka. yea ker?? tak pasti gak. wakakkaka. lawak lah ;P

Anonymous said...

fyy mokhtar : hua hua hua ... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget