Thursday, March 31, 2011

Predator datang melawat rumah aku...

Assalammualaikum...salam sejahtera..
Dem hari ni gila confius
BW ja mesti ada gambar ni....(haha termasuk aku :D)



sumber klik gambar SINI

errr...tambah konfius iklan internet yang otomatik kluar tu pun
tayang simbol ni = ="
(errr apakah?)

lagi tambah konfius TV9 pun masa aku layan TV sambil baring
pun ada iklan ni.....aku pun layan la tgk lambang tu = ="

APAKAH?

haha serius ada info bg tau aku ha?
P/S : pss aku betol2 tak tau benda apa tu = =

mimpi kot ha5 (aku masih nak tau tlg~)

6 ulasan:

Syuk Ry said...

aku pn x taw aper bnder 2.. :P

NaNaoSaKi said...

xtau jgk :p

Mr.Kerro said...

xslap aku tu gimik slah satu gimik tp xtau apa..kt tv surt kabar pon ada kuar.. tp yg ptg gmbr diatas tu adalah edit dia nye logo tu..haha

D i n said...

Syuk Ry : ha3 aku pun tak tao :P

NaNao SaKi : :P

Mr.Kerro : ha tu la...first tgk mcm edit :P...

fyy mokhtar said...

wakkakaka. yea ker?? tak pasti gak. wakakkaka. lawak lah ;P

D i n said...

fyy mokhtar : hua hua hua ... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget