Sunday, March 27, 2011

Aku tengok karton/Anime abistu?

Assalamualaikum..
haha..tajuk macam marah pulak booo!

ok~! korg pangil org tu budak2 ka kalau dia
tengok karton?
(awat pelik sangat aih aku tulih karton tu =_=")
errr...aku membesar dengan karton dragon ball
dari mula sampai habis...wohoho!*gelak songsang*
sampai sekarang aku still layan anime ni~ O_O~

adkh aku ni *yang jenis layan anime ni*
digelar budak-budak...O^O
(masih ambik UPSR thun ni :geleng)

cakap aku budak2 takpa lagi..
jangan cakap aku ni jenis layan Hentai/Yaoi/Yuri sudah ye~
(macam kantoi je?tak2 aku tau nama ja layan tak pernah =_=)
gile ko~

apa pendapat anda kalau org besar layan karton/anime lagi? wahaha
budak2 ka? hohoho

P/S : saya baru berblogging(baru sehari) baru tulis entry panjang skit harini
haha panjang la pulak :Tampo feeza :hoho

Oh...ku rindu tamparan mu feeza...ooooo~~dan juga tamparan
si fyka :geleng

3 ulasan:

noonaQQ said...

noona pn ska tgok gragon ball tau,din..hehe

apisv2 said...

hakhak

D i n said...

noona : sailor moon kot :D

apisv2 : wahahaha "H"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget