Wednesday, March 16, 2011

Sapa-sapa nak beli blog aku tak ? haha

Assalammualaikum..semua
masa blogwalking tadi terbaca entry kat sini heh
terasa nak cuba pulak...

errr harga blog aku tak semahal belian la adoi...
tapi kalau berjuta2 aku pikir 2 kali kah3!!!



klik untuk lebih besaq kot?

kalau tengah berangan nak jadi jutawan ke ape link ni boleh membantu anda
dan angan2 anda haha

KLIK !

P/S: nak senang bukan senang..tapi nak susah bukan susah ^^

5 ulasan:

Woofer Storm said...

heheee nak beli blog sy bro??hahaa
blog buruk katakan,jgn kan nak beli...org pun mlas nak singgah.heheee

Anonymous said...

hahaha blog aku blog murah saja hanya beratapkan rumbia....

tetamu pun tak ramai keh3~

Anonymous said...

Assalam...he3.kalaulaa ade orang sudi membeli blog ku jugak.daah kaye den, cukup2 laa nk beli sebuah banglo tak ade tingkat...hak3

►Kartun - Wall E Draf part-1

Mr.Kerro said...

haha..betul..dlu mmg ada org nk bli blog aku rm200, aku xnk jual..hehe

Anonymous said...

wassalam adam haha betoi2~

kerror:wa kalau orang tu nak beli rm1 juta? pikir 2 kali kot haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget