Wednesday, March 16, 2011

Sapa-sapa nak beli blog aku tak ? haha

Assalammualaikum..semua
masa blogwalking tadi terbaca entry kat sini heh
terasa nak cuba pulak...

errr harga blog aku tak semahal belian la adoi...
tapi kalau berjuta2 aku pikir 2 kali kah3!!!



klik untuk lebih besaq kot?

kalau tengah berangan nak jadi jutawan ke ape link ni boleh membantu anda
dan angan2 anda haha

KLIK !

P/S: nak senang bukan senang..tapi nak susah bukan susah ^^

5 ulasan:

Woofer Storm said...

heheee nak beli blog sy bro??hahaa
blog buruk katakan,jgn kan nak beli...org pun mlas nak singgah.heheee

D i n said...

hahaha blog aku blog murah saja hanya beratapkan rumbia....

tetamu pun tak ramai keh3~

►AdamXis◄ said...

Assalam...he3.kalaulaa ade orang sudi membeli blog ku jugak.daah kaye den, cukup2 laa nk beli sebuah banglo tak ade tingkat...hak3

►Kartun - Wall E Draf part-1

Mr.Kerro said...

haha..betul..dlu mmg ada org nk bli blog aku rm200, aku xnk jual..hehe

D i n said...

wassalam adam haha betoi2~

kerror:wa kalau orang tu nak beli rm1 juta? pikir 2 kali kot haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget