Friday, March 18, 2011

Countdown for SPM result day~

Assalammualaikum..
hari yang bdak2 SPM duk tunggu...
sampai Hitler pun marah sebab duk ramal tarikh result
nanti 23 mac 2011 amek kau hahaaha nak sangat
wahahaha
termasuk aku! wahaha

apa2 pun doakan kami supaya tabah menerimanya huhu
kalau doakan keputusan baik dah lambat sebab dah siap cetak kot? :D

dan doakan lah aku lulus test JPJ nanti
kalau gagal taktau nak cakap apa | mahal tu!

Dan apa yang penting nanti jgn putus asa..dan terus kehadapan wahai rakyat ku!
wahaha
APA YANG PENTING!!!?
kerjasama!
bukan kerjasama!

Apa yang penting BANZAI!!!Banzai!!!!!

9 ulasan:

Woofer Storm said...

moga berjaya test jpj nnt,kalau org tu gnas lempang je skli...heheee

D i n said...

woofer storm :andalah wira ku~~~

ika-kuchee said...

doa dan tawakal je la skrg ni kan :)
cuak weyhh !

D i n said...

saya pun cuak jugak weh! haha dulu relek ja..

noonaQQ said...

noona doakn terbaik utk din...solat tau,doa byk2....

Nurul Wahidah said...

pnantian stu pnyeksaan kut..haha.. at last.. kuar jgak rsult ni..seyes bdebar.. anyway.. gud luck..;p

D i n said...

noona : ok noona :D

Nurul wahidah : oh penantian yang menyeksa~~

Haz said...

moga kita berjaya mendapat keputusan spm yg cemerlang..
sbb saya pun ambik spm jgk.. :)

D i n said...

insya-Allah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget