Wednesday, September 12, 2012

Unlock GTA san andreas Mengunakan save game .



Ya aku mengaku dalam banyak2 game , game ni la yang aku tak penah bagi habis.Main sikit fail je memanjang.Kadang tu aku sampai teremosi macam time tengok cerita ongbak rindu hmm.

Owh! lupa!.Bagaimana nak unlock all mission/harta/kereta/dsb dalam gta . Ikuti langkah2 ini.


1# Pergi ke www.gtainside.com/

2#dowload save game dari web tu :


cari di bahagia tepi kiri halaman web :

3# kemudian download dan extract file dalamnya ke desktop anda :




4# Kemudia ambil file "GTASasf6.b"(nombor tu contoh saja) tukarkan nama GTASasf6.b kepada GTASasf1.b dan pastekan di dalam "Dokumen>GTA San Andreas User Files (replace file anda dlm tu dgn yg anda tukar nama tadi : )
(dalam kes ni saya main GTA san andreas jadi memenag san andreas la kalau vice city,vice city la .)
Kemudia main GTA sebagai save game . : ) YOU DONE !

Saya ingin mintak maaf jika saya buat entri ni dan anda tak suka . Saya cuma berkongsi je :(
Assalamualaikum

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Page Rank

FOLLOW ME ?

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget