Friday, April 12, 2013

Senarai Peserta Mini Segmen : are you ready ?

Assalamualaikum . . .Akhirnya tamat jugak Segmen sulung aku ni . Tak pernah-pernah din buat segmen . Ribuan,jutaan,bilion,dan trilion terima kasih kepada peserta yang sudi join segmen kecik aku ni.

Ok,nak membebel panjang pun tak guna jugak kan . So sini senarai nama peserta yang dengan hebatnya telah join segmen sulung ni.

Senarai Peserta Mini Segmen

Perghh ngam-ngam cukup 10 orang haha . so senang cerita tak payah nk cabut undi la kira semua orang dapat . Antara cepat dengan lambat je :3

Perghh barang baru beli terbaik ni !

10 ulasan:

Rieya Ramlee said...

Waaaa...kami memang hebat..hahahak :)

Mirah Graphic said...

yeayyy.. kte no8 . haha :)

Aina Areen said...

YEAYYY, number 7.

Ikhmal Malique said...

semuanya geng2 awek ni din.. hehe

D i n said...

ikhmal ; haha tu la aku mengharapkan laki join tapi takde la haha

heirizalieyana said...

yana 6be satu :)

mawar berduri said...

huhu...geng2 awek yer... saya no.5..hehe

MarnieyZ said...

lucky number 9.

butterfly said...

yeah...semua orang dapat. :)

Nurul Aini said...

Tahniah buat semua. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget