Saturday, November 10, 2012

Poster : Sang Saka Biru

PDRM,sang saka biru,69,vat69,poster,tactical,polis
Poster (HI-RES) kepada peminat-peminat agensi/pasukan keselamatan Negara . Sang saka biru .
Credit : Perajurit (sumber gambar)

Entry adik beradik kepada entry Wordless .


15 ulasan:

Nurul Aini said...

hehe..din jadi anggota sukarelawan polis lah..sekarang negara kita cari pelajar ipta..hehe.

D i n said...

Aini : haha boleh gak tu haha cmna nk aply haha :D

ikaa said...

ada ke sukarelawan polis??? ikaa ritu dapat interview tuk suksis u...last2 masuk sat..kuar hahah sbb xckup time nk study

D i n said...

ikaa : haha law cmtu kena pandai bhagi masa :)

D i n said...

agak kecewa sebb kt tmpat din x dak suksis u ka apa ka mcm tmpat lain best je ada tudm,darat,laut haha

MarliaMarble said...

sang saka biru..suka betul nama yang diorang gelar ni..apa yang sang saka bangsa tu..? ada kan? =)

Ikhmal Malique said...

Berkhidmat untuk negara...

D i n said...

Marlia : sang saka bangsa ? tak penah degar pulak :)

ikhmal malique : oyeah~

Fendy said...

sang saka biru ae...hehe

D i n said...

fendy : ya heheheh

cerita best said...

hahaha pakjoe tgk pic polis...pakjoe bru teringat sok pakjoe nk p minta msuk polis bantuan arap2 dpt la kawan2 pakjoe byk dh msuk dh

Nurul Aini said...

Ada..hari tu dekat berita ada keluar..tak tahu pula nak apply dekat mana..sebab jeling2 dan dengar gitu2 je..sukarelawan polis ni adalah konstebal simpanan polis..

Nurul Aini said...

tapi yang saya tahu elaun penugasan rm6 dibayar untuk 1 jam..

Blue Vader said...

Nicely DOne!

D i n said...

pak joe : bagus tu pakjoe insyaAllah dapat kalau dapat bawak nama polis dengan baik :) bantu yng lemah :)

Aini : owh din baru ingat kalau nk jadi sukarela g je kat IPD kawasan kita apply kt sana haha :D dpt elaun :)

Blue Vader : thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget