Friday, April 8, 2011

Gila Musim Durian...SEMPOI!!!!!

Assalamualaikum..
hoho..aku mai sini ada org juai durian
pi sana ada org juai durian..woho bikin gian la~ha3



Apalagi jom sentai bagi habis~
(sebab kenapa aku ketepikan PC utk update dan online)

P/S :haha baru aku tau lambang ni sebenarnya lambang celcom kolony hoho
trimas sbb info~~~~~~
hari ni sibuk sebab ramai org meninggal kat taman..fuh takutnya diri ini..
kerja overtime.. :D


SAH HARI NI ENTRY MERAPU DAN KORG PUN MNGKIN AKN MERAPU = ="

8 ulasan:

noonaQQ said...

ska mkn doyan..tp x leh byk sgt la..doyan leh bt bdn pns..

noonaQQ said...

lpe nk ckp,din,blnje noona mam doyan leh ke?

fyy mokhtar said...

WOI. GILA DURIAN KER APE?? NAK JUGAAAAAAAAAAAAA

Solihin Zubir said...

baru td makan pulut durian.. heheh...

Eyka said...

wah2~ sedpp nye klu ade kuah durian mlm2 ni..;D laprr tetibe..arghhh~

nelly said...

makan durian sedap o0o !
malangnya , tak boleh makan banyak2 ..

=='

D i n said...

NoonaQQ : hoho nanti ada rezeki din blanja seguni hoho

fyka : sawan durian albino je :tikam :D

solihin zubir : wow bak skit makan sorg ko ye :D

eyka : hoho eyka buat din lapar lak ahak~ :D

nelly : tu la nt bdn leh jd panas...tapi din tak kira slagi leh makan takkn berenti O_O

D i n said...

wuwu noona marah din tak rply komen huhu... :majuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget