Sunday, April 10, 2011

Kadang-kadang aku terasa seperti aku ni AUTOBOT


Hoho assalamualaikum..
kadang2 aku rasa macam ni robot
transformer je
sebab?
hoho sebab kadang2 aku komen dia
mintak word verification(betul ke aku eja ni? = =)

kenapa aku membebel pasa word verification tu?
sebab:

1).aku salah seorang pengguna servis internet yang murah iaitu RM 60 je
so speed aku mmg slow dan mengharapkan trick bg laju je = =

2).kalau ada benda word tu page kena reload so satu lagi masalah speed disitu = =

3).last kadang2 aku ikt mood hoho kalau baik...sejam tggu pun tak pa hoho
kalau tak baik butang org minyak mnjadi pilihan O_O

tapi apa2 pun kita enjoy hoho
kepak kepak kebumm~

AUTOBOT TRANSFORM AND ROLL OUT!!!
bak kata optimus prime~lala

5 ulasan:

xazryx said...

haha .tau xpe .benci do captcha tuh .

Anonymous said...

haha...ralat skit la kalau ada bnda tu...penat nk menaip ni kdg2 :D

feeza macho said...

wakakakaka weyh aku nye ade tak mende alah tuh :ragu

fyna ahmad said...

hehe..same la...tak suke mende tue..






jom singgah n follow belog fyna.
ade segmen baru.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Anonymous said...

Feeza : takdak... :tikam

fyna : :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Page Rank

FOLLOW ME ?

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget