Saturday, April 16, 2011

"Tulah pentingnya English Education!~~"


Assalamualaikum~
Dem bak kata usop wilcha(betol ke aku eja?)
"tu la pentingnye english education~"

skali tekena tuan hamba interview direct guna
B.I pulaks~ = =

aku paham B.i cuma nk menjawab je berbelit skit kt public
(time kat rumah tersembur2 air lior speaking wlpn silap = _ =")
P/S : sebab interview Diploma aku biarkn blog ni bersawang punya lama hoho aku nak merapu lagi lepas ni!! O_O"

tak sangka pulak guna B.I
hoho what a DEM!!

kepada yg blm lagi tu redy2 la B.I tu haha
(amek ko din~!)

Sekian harini dah tekena sawan albino hoho


4 ulasan:

noonaQQ said...

din,nape tu? xleh speaking ke? xpela..lau ade rezeki x ke mne pn.. aggp ni pengalaman din k.

bak kata noona "berusaha la untuk menjadi yang lebih baik jika tidak mampu menjadi yang terbaik"..chaiyo!

(^_^)v

nelly said...

wah ..biar betul ?

Siti Safiyyah said...

samelah wei. aku paham jek orang cakap tapi nak nyampuk balik tu cam blur jap. wakaka :p


psstt : Maharaja Lawak : Best Ke??

D i n said...

noona : huhu trimas noona :D

nelly : wah betul O_O

SS : sama la ngn aku nk jwb tu blurr kjp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget