Monday, March 21, 2011

Aku terima dengan hati yang terbuka.....


Assalamualaikum semua...^^
berakhir sudah test aku hari ni...tahniah kepada yang lulus..
(sedikit jeles disini!)

tak tau apa yang jadi hari ni semua tak kena
2 bahagian fail beb haha

beberapa fakta sebab aku fail :
1).latihan yang aku buat hanya mengunakan kancil jenis yang ada meter kecik tu
(apa nama tah yg ada 1..2...3..4..)
ha benda tu la..bila dapat jenis lama jenuh tak tau haha..

2).mati enjin 3 kali jln raya =_= sebab aku nerves tahap sawan albino..

3).dan sebab aku pakai baju warna lain...bukan warna biru =_=
erk! apa motif ni?

bila pikir balik nk je aku salah kan kereta tu..
(boleh la aku lepaskan kesalahan aku tu haha)
tapi bila fikir balik...tak jadi sebab aku takut jadi org yang menyalahkan takdir Allah s.w.t

demi mencari ketenangan aku hnya gelak dan gelak sepanjang perjalanan balik dgn menaiki
motor berkuasa turbo albino aku tu utk pulang...

P/S : aik!! kenapa aku rasa macam aku pernah mimpi buat entry ni?*serius!*

4 ulasan:

ika-kuchee said...

bykkan bersabar ok ?
dugaan mesti ade hikmah ni :)

D i n said...

huhu insya-Allah ada hikmah nya :D

cik Ladies said...

lain kali amek special test kan.. =P neves tahap sawan albino..tak leyh bla ..ngehh.. kene pakai bju biru? :apa nsib baik mse tuh CL pakai bju biru.. ad hikmah la tu lesen tak dapat diluluskan lagi kan DIN ? =)

D i n said...

:syg CL :malu
insya-Allah ada hikmah CL hehe

CL macam mak din :malu

ibu~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget