Sunday, April 24, 2011

Dulu Superman..Sekarang PORN-MAN...


kiri (SHADE) dan kanan (ZERO)

untuk bacaan yang lebih berkualiti klik

SINI

-----
Assalamualaikum..
-----

dulu-dulu ada superman yang skema dtg menyelamatkan NewYork dari bala..
sakarang muncul pulak superhero yang muncul menyelamatkan pelacur..

superhero itu memberikan khidmat mereka selepas
beberapa kes pembunuhan bersiri terlalu kerap terjadi
dan mangsanya dikalangan pelacur...

kedua-dua superhero itu memakai baju seperti watak wira
yang terdapat dalam komik dan filem..(pengaruh filem nih ="=)

ok.kalau lah anda ada kuasa atau diberi peluang
superhero macam mana yang anda nak jadi?
macam ni ke? atau lain?Ce citer...

P/S(1) : porn-man hnya ciptaan dari keyboard saya..

-----
P / S(2) :

Ni semua bale ni....bale!!.....saye ade seminar ni... ="=

Pak Jabit : ahhh!! ni kaki tengok DVD ni....

Usop Wilcha : nampok bebenor nipunye~~



(sedutan dari filem hantu kak limah balik rumah)

8 ulasan:

BuDaK PeGheLiH said...

porn man?? hakhak.. xnah terpikir lak nk jd super woman yg mcm mana.. :p xreti nk imagine..

Woofer Storm said...

suka2 bro ye cipta imaginasi porn man..heheee tapi cool..hehee

*best tgk cite hantu kak limah ni..lawak2

noonaQQ said...

din,follower kite sma la..huhuhu...x aci mcm nih! x aci! ^^

D i n said...

BuDaK PeGheLiH : hahaha ce imagine ce imagine~ :D

D i n said...

Woofer Storm : ala saje2 cipta :P

*palwok...plawok..plawok...

D i n said...

noonaQQ : inilah yg dikatakan demokrasi terpimpin... *lama tak on blog ttbe je menigkat... :D

noonaQQ said...

hoh?! demokrasi terpimpin ape nyer? ajar noona sat.

D i n said...

@noonaQQ

wahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FOLLOW ME ?

Google+

CBOX

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget