Wednesday, February 16, 2011

Semuanya Kerana Malas. . .


kepada anda..anda dan..anda len kali kalau ada fell nk bwt malas tu elakkan la
sebb apa?
sbb aku dah terkena dgn sifat asli aku ni pemalas kdg2
aslnya aku suka lukis dah bethun lukis pnya lukis pulun..pulun..
mai saja habis SPM masatu la msok musim malas memalas sambil memulas ketupat...
skill yg aku blajar bethun sampai jadi tapai..
hanya dgn beberapa mnggu anugerah tu hmpir lesap wahah THIS IS MADNESS!=_=
syukur dapat kembalikan skill2 lama aku nni adoi~

ha kalo hang ada fell nak malas2 ni aku cadangkan
ko ambil pil tidur sambil makan rendang ayam tarantula masak lemak tiruan..
amcam ada gila?

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Page Rank

FOLLOW ME ?

CBOX

Blog Archive

Entry Panas Speanjang Zaman :


Blogger Popular

Get this widget